ronde donderdag 26 april

Ronde

Kalender: Frauke: we zijn vandaag donderdag 26 april 2018. 
Nous sommes jeudi aujourd'hui. 
Temperatuur: 19 graden celcius
Engels: Lieze: Engels
Post: Terje
Meneer proper: Arnd

Stem
Ik toon mijn skateboard. 

Lowiek
Ik toon mijn poster van starwars.

Terje
Ik toon mijn skateboard.

Mathyro
Ik toon mijn twee boeken.

Silke 
Ik toon foto's van de ruimte.

Lars 
Ik ga met freek naar technopolis.

Sébastien 
Ik ga skateboarden bij papa.

Lieze
Voetbal macht en we zijn gewonnen.

Julie
Tiliahof
Ik ben naar tiliahof geweest. 

Nel
Ik ben naar de tandarts geweest. 

Arnd
Ik heb een nachtmerrie gehad. 

Freek
Mijn zus heeft een radio wedstrijd gewonnen!

Eva
 vorige week ben ik naar de communie van mijn nicht geweest. 









Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april