ronde 23 april

Ronde

Kalender: Lars: maandag 23 april 2018. Nous sommes lundi aujourd'hui.
Temperatuur: 22 graden celcius
Engels: Julie: green
Rondeleider: Maïte
Secretaris: Arjen

Arnd
Ik heb een speciale kaart mee. 

Louis
In onze put zit er een brulkikker. 

Terje
Ik heb een filmpje.
Ik ben naar oldtimers gaan kijken. 

Lieze
Gisteren ben ik naar een fuif geweest. 

Stem 
Mijn mama is naar de viking run geweest. 

Nel 
Mijn mama heeft mee gedaan aan de viking run. 

Julie
Mijn papa deed mee aan een triathlon. 

Lowiek
De slagtand van mijn olifant is kapot. 

Eva 
Mijn mama is naar de viking run geweest.

Lars
Er was weer vlees schieting.

Mathyro
Ik heb een badge van Starwars. 

Sébastien
Ik heb met mijn broer buiten gespeeld met water. 










Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april