ronde 26-2

Ronde

Kalender: maandag 26 februari 2018
Nous sommes lundi aujourd'hui.
Engels: Terje
Temperatuur: Stem: Het is 15 graden celcius
Postbode: Freek
Rondeleider: Lars
Secretaris: Silke

Nel
Mijn  zus is naar Nigeria geweest.

Sebatien
Ik heb een medaille gekregen.

Arnd
Ik heb een beertje mee van mijn hond.

Julie
Ik heb mijn tas mee van de notenleer en de dictie.

Lieze
Ik ben op weekend geweest.

Lowiek
Ik heb in de krant gelezen dat Bart Swings een medaille .

Terje
Ik gaat op surf kamp in Oostende .

Stem
Ik heb een filmpje gezien over een meisje.

Freek
Ik ga op een zeilsurfkamp.

Arjen
Er kwam zaterdag iemand slapen.

Emma
Ik ben naar de chiro geweest.

Mathyro
Ik ben naar de CodeFever geweest in de Vives school.

Frauke
In het restaurant van mijn mama en mijn papa is er familie geweest.









Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april