ronde 4-12




Ronde




*rondeverslag*

Kalender: maandag 4 december 2017
Nous sommes lundi aujourd’hui.
Temperatuur: 4 graden celcius buiten
18 graden celcius binnen
Rondeleider: Maïte
Secretaris: Lowiek



naam
woord
zin
Terje
Klasdagboek
Ik presenteer het klasdagboek.
Emma
ei
Ik heb een ei gekregen.
Julie
Sint
De Sint is geweest.
Mathyro
Iwatch
Ik heb een Iwatch.
Lowiek
Romeinse dingen
Ik heb Romeinse dingen gekregen.
Stem
robot
Ik een robot mee.
Sébastien
Wandeling
Ik heb een wandeling gemaakt.
Sike
Tante
Ik heb naar mijn tante geweest.
Louis
Sinterklaas
De Sint is gekomen.
Freek
Sinterklaas
De Sint is gekomen.
Lars
Sint
Ik heb de Sint gezien.
Lieze
Sint
Sint is naar de KSA geweest.
Nel
Sint
De Sint is gekomen.
Arjen
Sint
Sint is gekomen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april