ronde 12-12


Ronde






*rondeverslag*


Kalender: maandag 12 december 2017 
 
Nous sommes lundi aujourd’hui. 
 
Temperatuur: 1 graden celcius buiten

14 graden celcius binnen 
 
Rondeleider: Terje

Secretaris: Sébastien

naam
woord
zin
Julie
Nieuwjaarsbrief
Ik heb een Nieuwjaarsbrief mee.
Terje & Sébastien
Pokémon
Wij hebben onze Pokémonboeken mee.
Frauke
Stappen
Ik ben naar huis gestapt.
Nel
Voorstel
Ik heb fruit- en groenteknuffels mee voor het lied.
Lowiek
Sneeuw
Ik heb een sneeuwman gemaakt.
Louis
Papa
Mijn papa geraakte niet in de garage.
Lars
Moeke
Moeke heeft auto’s gered.
Eva
Sneeuw
Ik heb gewandeld naar school.
Lieze
Sneeuw
Ik heb gewandeld naar school.
Arnd
Sneeuw
Ik stond in de file.
Melanie
Sneeuw
Ik was lang onderweg.
Joke
Winterforum
Zijn er ideeën voor het winterforum?


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april