ronde 11-12


Ronde



*rondeverslag*



Kalender: maandag 11 december 2017 
 
Nous sommes lundi aujourd’hui
 
Temperatuur: 1 graad celcius buiten

13 graden celcius binnen
 
Rondeleider: Silke

Secretaris: Andres


naam
woord
zin
Nel
Klasdagboek
Ik stel het klasdagboek voor .
stem
Kerstmarkt
Ik ben naar de Kerstmarkt geweest.
Lieze
Boek
Ik heb een nachtwacht boek mee.
Arnd
Blokfluit
Ik heb een blokfluit mee.
Emma
Hoofdkussen
Ik heb een hoofdkussen.
Andres
Oma
Sinterklaas is geweest.
Freek
Sneeuw
Het heeft gesneeuwd.
Nel
Wandelen
We zijn gaan wandelen .
Terje
Broek
Ik heb een nieuwe broek .
Eva
Markt
Ik ben naar de markt geweest .
Mathyro
Kerstmis
We hebben geschaatst.
Julie
Ksa
Ik ben naar de ksa geweest .
Silke
Slapen
Ik heb bij mama gespeeld
Joke
Water
Ik heb een wateractie.


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april