ronde 6-11

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Louis
Secretaris: Lieze
Temperatuur: : Arnd: 19 graden celcius binnen
Kalender: Arjen: maandag 6 november 2017.
Nous sommes lundi aujourd'hui.



Naam
Kernwoord
Kernzin
Arjen
Romeinen
Ik heb spullen mee.
Stem
Breien
Ik heb drie breiwerkjes mee.
Freek
Romeinen
Ik heb Romeinen letters mee.
Sebastien
wandelen
Ik ben gaan wandelen.
Mathyro
Tenerife
Ik ben naar Tenerife geweest.
Terje
boks
Ik ben naar de boks geweest.
Emma
Bowling
Ik ben gaan bowlen.
Lowiek
Fantasia
Ik ben naar Fantasia geweest.
Louis
dieren
We zoeken een huisdier voor mijn opa.
Lieze
Vakantie
Ik ga op vakantie met mijn familie.
Frauke
foto's
Ik heb familie foto's getrokken.
Lars
Halloween schieting
Ik ben in het donker gaan boogschieten.


Andres
piratenfeest
Ik ben eergisteren naar het piratenfeest geweest.
Bente
Reis
Ik ben op reis geweest.
Maïte
Kamp
Ik ben op kamp geweest.
Jullie
slapen
Mij neef komt slapen.
Arnd
Gelaarsde kat
Ik heb een diploma.
Nel
Fairtrade lied
Ik heb een lied mee.


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april