ronde 27-11


Ronde




Rondeleider: Nel


Secretaris: Terje


Engels: Stem

Temperatuur: 19 graden celcius

Kalender: Emma: maandag 27 november 2017. 

 Nous sommes lundi aujourd’hui. 
 



Naam
Woord
Zin


Lars
Klasdagdoek
Ik presenteer het klasdagboek.
Andres
Oplopen
Wij hebben gaan oplopen bij de voetbal.
Lars
PowerPoint
Ik heb een presentatie gemaakt.
Mathyro
Welness
Ik ben naar de welness gegaan.
Sébastien
Beurs
Ik ben naar de vissersbeurs geweest.
Arnd
Cadeau
Ik heb leuke cadeautjes gekregen voor mijn verjaardag.
Louis
Schattenjacht
Wij hebben een schattenjacht gedaan in het zwembad.
Lowiek
Handbal
Wij zijn eerste geworden.
Freek
Wandelen
Wij zijn gaan wandelen.
Arjen
Wedstrijd
Ik ben naar een wedstrijd geweest.
Lieze
Loopcross
Ik doe aan een loopcross mee.
Nel
Fos
Ik ben naar het Fos geweest.

Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april