ronde 23-10

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Frauke
Secretaris: Julie
Temperatuur: : Arjen: 17 graden celcius binnen
Kalender: Louis: maandag 23 oktober 2017.
Nous sommes lundi aujourd'hui.



Naam
Kernwoord
Kernzin
Arnd
Skivakantie
Ik heb foto's mee.
Julie
Dwarsfluit
Ik heb mijn dwarsfluit mee.
Sébastien en Mathyro
Familie
Wij zijn verre familie.
Andres
schoenen
Ik heb nieuwe schoenen.
Louis
Urban run
Ik heb meegedaan met de urban run.
Eva
Urban run
Ik ben naar de urban run geweest.
Freek
Weekend
Ik ben op weekend geweest.
Stem
Drumles
Ik ga vanavond naar drumles.
Lowiek
Fax
Ik ben naar fax geweest.
Lieze
Spaghetti namiddag
Ik ben naar de KSA spaghetti namiddag geweest.
Nel
Nicht
Ik ben bij mijn nicht gaan slapen.
Lars
Urban
Ik heb meegedaan met de urban run.


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april