ronde 20-10

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Lars
Secretaris: Arjen
Temperatuur: : Stem: 20 graden celcius binnen
Kalender: Frauke: vrijdag 20 oktober 2017.
Nous sommes vendredi aujourd'hui.



Naam
Kernwoord
Kernzin
Lowiek
Klasdagboek
Ik presenteer het klasdagboek.
Frauke
Armband
Ik heb een armbandje mee van Afrika.
Arjen
Ferrari's
Ik heb Ferrari's mee.
Lieze
breistuk
Ik heb een breistuk mee.
Sébastien
fiets
Ik ben met de fiets gegaan
Stem
Colour festival
Ik ga vanavond naar het colour festival.
Andres
Oudergesprek
Ik was op school gisteren.
Nel
Even goede vrienden
Iedereen blijft even goede vrienden.
Mathyro
Krav maga
Ik heb geoefend voor de krav maga.
Freek
Op weekend
Wij gaan op weekend.
Eva
trouw
Ik ga naar een trouw.
Julie
Rusthuis
Mandag gaat mijn meme naar het rusthuis.


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april