ronde 22-9

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Silke
Secretaris: Andres
Temperatuur: Het is vandaag 19 graden celcius vandaag.
Kalender: Het is vandaag vrijdag 22 september 2017.
Nous sommes vendredi aujourd'hui.



Naam
Kernwoord
Kernzin
Lieze
Tekst
Ik ga een tekst lezen.
Emma
Cavia
Er zijn cavia's geboren.
Mathyro
Basket
Ik heb gisteren met mijn zus basket gespeeld.
Sébastien
Kikker
Ik krijg een kikker voor mijn verjaardag.
Arjen
Play Station
Ik heb een Play Station .
Terje
Jarig
Ik ben jarig vandaag.
Stem
Terrarium
Mijn terrarium is ingericht.
Nel
ziek
Ik ben ziek geweest.
Eva
trouw
Mijn mama en papa gaan naar een trouw.
Louis
meneer
Onze werkman heeft kanker.
Lowiek
nestje
Er is een nestje uit de boom gevallen.
Silke
geboorte
Ik heb gisteren mijn twee zusjes gezien: Eris en Ria.


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april