ronde 21-9

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Maïte
Secretaris: Lowiek
Temperatuur: Het is 21 graden celcius binnen.
Kalender: Het is vandaag donderdag 21 september 2017.
Nous sommes jeudi aujourd'hui.



Naam
Kernwoord
Kernzin
Mathyro
PowerPoint
Ik heb een presentatie gemaakt over slangen.
Freek
Spel
Ik heb zelf een spel gemaakt over de ei-woorden.
Terje
Club brugge
Ik ben naar de match geweest.
Stem
Terrarium
Ik heb gisteren een terrarium gekregen.
Andres
Lopen
Ik ben naar de loopwedstrijd geweest gisteren samen met Lieze, Bente, Frauke, Louis en Lars.
Lowiek
Zus
Ik ben gisteren naar de cinema geweest voor de verjaardag van mijn zus.
Julie en Lieze
KSA
We zij naar de KSA geweest.
Sébastien
Poorters
Zaterdag is het Poortersfeest.
Louis
Goudvis
Mijn goudvis is opgegeten.


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april