ronde 11-9

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Eva
Secretaris: Mathyro
Temperatuur: Het is 20 graden celcius binnen.
Kalender: Het is vandaag maandag 11 september 2017.
Nous sommes lundi aujourd'hui.



Naam Kernwoord Kernzin
Arjen Romeinen We zijn naar een museum geweest over de Romeinen.
Lars kamp Ik ben naar mammie en pappie geweest.
Terje Vliegend hert Ik heb een vliegend hert mee.
Julie Bril
Ik heb een nieuwe bril mee.
Eva Boek Ik heb een boek over dieren mee.
Andres Eperon 'dor Ik ben naar Eperon d'or geweest.
Arnd Ghost Rockers Ik ben naar de Ghost Rockers geweest.
Nel Plopsaland Ik ben naar Plopsaland geweest.
Mathyro Goed nieuws Mijn nicht is beter.
Louis Bouwbeurs We zijn naar de bouwbeurs geweest.
Sébastien Poetsen Wij komen volgende, volgende week poetsen.
Stem Pokémon Is er al een andere dag voor de Pokémonkaarten?
Lieze Vuurwerk Ik ben naar het vuurwerk geweest.


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april