Onze eerste ronde: verslag van 4/9/2017

Ronde
klas Joke * het verslag



Rondeleider: Julie
Secretaris: Maïte
Temperatuur: Lowiek: buiten 18 graden celcius – binnen 23 graden celcius
Kalender: Maandag 4 september 2017 – Nous sommes lundi aujourd'hui.



Naam
Kernwoord
Kernzin
Mathyro
Sleuterhanger
Ik heb een sleutelhanger gemaakt.
Julie             
Krant
Mijn papa en ik staan in de krant.
Stem
Voorstel
Ik heb een voorstel.
Nel
Voorstel
Ik heb een voorstel om te knutselen.
Terje
Buizerd
Er zat een buizerd op mijn opa s dak.
Lars
Kermis
Ik ging gisteren naar de kermis.
Lowiek
Voetbal
De belgen hebben gewonnen.
Andres
Radio Oorwoud
Ik ging naar een concert.
Arnd
Koor
We zaten bij een orkaan. 
Lieze
Trouw
Mijn opa en stiefoma gaan trouwen.
Louis
Zee
Ik ben in de vakantie naar de zee geweest.
Sébastien
Rally
Ik ben naar de rally gaan kijken.



Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april